علائم کمردرد چیست؟

علائم کمردرد چیست؟

اکثر مردم در طول زندگی خود کمردرد را تجربه کرده اند. دلایل کمردرد متعدد است. برخی از آنها به دلیل یک عمر عادات بد خود را تحمیل می کنند. سایر علل کمردرد شامل تصادفات، کشیدگی عضلات و آسیب های ورزشی است. اگرچه علل ممکن است متفاوت باشد، اما اغلب علائم مشابهی دارند.

کمر درد نشانه چیست و چگونه درمانش کنیم؟ - ویرگول

علائم کمردرد چیست

می تواند شامل موارد زیر باشد: درد یا سفتی مداوم در هر نقطه از ستون فقرات، از پایه گردن تا استخوان دم درد شدید و موضعی در گردن، قسمت بالایی پشت یا کمر – به ویژه پس از بلند کردن اجسام سنگین یا انجام فعالیت‌های شدید دیگر. (درد در قسمت بالای کمر همچنین می تواند نشانه ای از حمله قلبی یا سایر شرایط تهدید کننده زندگی باشد.)ما تلاش نموده ایم تا بهترین برند های اورتوپدی را در اختیار شما قرار دهیم تجهیزات پزشکی مدیک سلامت

درد مزمن در وسط یا پایین کمر، به ویژه پس از نشستن یا ایستادن برای مدت طولانی کمردردی که از کمر به باسن، پایین پشت ران و به ساق پا و انگشتان پا منتشر می شود.

ناتوانی در صاف ایستادن بدون درد یا اسپاسم عضلانی در ناحیه کمر در مورد کمردرد با پزشک خود تماس بگیرید اگر:

در کشاله ران، بازوها یا پاها احساس بی حسی، سوزن سوزن شدن یا ضعف می کنید. این ممکن است نشانه آسیب به نخاع باشد. به دنبال کمک فوری پزشکی باشید.

درد در پشت شما به سمت پایین در امتداد پشت ساق گسترش می یابد. ممکن است از سیاتیک رنج می برید درد هنگام سرفه یا خم شدن به جلو در ناحیه کمر افزایش می یابد. این می تواند نشانه فتق دیسک باشد. درد همراه با تب، سوزش در هنگام ادرار، یا تکرر و/یا تکرر ادرار است. ممکن است عفونت داشته باشید. شما شروع به مشکل در کنترل روده یا مثانه خود می کنید.

علائم کمردرد چیست؟ - I Exir

به دنبال کمک فوری پزشکی باشید سایر “پرچم های قرمز” که می تواند به یک مشکل جدی کمردرد اشاره کند عبارتند از:

سابقه سرطان

علائم دیسک کمر و کمر درد شدید و درمان بدون جراحی دیسک کمر - پروفسور بیژن  فروغ

کاهش وزن ناخواسته شما از استروئیدها یا داروهایی استفاده کرده اید که سیستم ایمنی شما را ضعیف می کند

سابقه تروما دردی که بدتر می شود و بعد از استراحت بهتر نمی شود دردی که بیش از یک ماه طول کشیده است درد شبانه به درمان های قبلی کمردرد پاسخ نمی دهد

سابقه مصرف داروی IV

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X
Add to cart